BIJOU BIZARR(E)

Va urez bine ati venit in galeria mea de bijuterii ciudate.

Ce inseamna BIJOU-BIZARR(E) ? Bijuterii cu atitudine, pentru femei curajoase. Pe langa bijuteriile din pietre semipretioase, impletite sau crosetate cu sarma, veti gasi aici bijuterii din cele mai neobisnuite materiale...Le confectionez din lemn, taiat din crengi de copaci, din scoarta de copac, le modelez din lut...si tot ce altceva mai poate fi transformat intr-un accesoriu care sa va scoata din anonimat.
Vizionare placuta si...la cat mai multe achizitii! :)
Toate informatiile despre pietre sunt de pe site-ul ACVARIA.COM.
Daca doriti sa revedeti...vechiul blog http://cerceidinpietre.blogspot.ro/

duminică, 10 aprilie 2016

Pietre si sarma...

Am facut o pauza lunga pe blog, dar asta nu inseamna ca nu am avut activitate. Sunt in fiecare zi la Palatul Camerei de Comert, la EXPO BAZAR ART,  cu lucruri noi si frumoase (zic eu :D ). Multe din ele, pe care nu am reusit sa le prezint pe blog, au fost vandute, dar puteti vedea pe pagina de FACEBOOK
 tot ce am lucrat in acest timp.
Aici va arat cate ceva din ce mai exista inca la mine:

GEODA AGAT

















O minune a naturii, o depunere de cuarturi


















KIANIT























Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu